Студентам

СНІД – синдром набутого імунодефіциту – це остання стадія інфекційної хвороби, що має назву ВІЛ-інфекція.

Хочеться застерегти студентів від помилкового відчуття, що хвороба начебто статистично «зменшилась», бо на слуху її майже не чути. Але СНІД дуже підступна хвороба і завжди поруч. Тому потрібно бути пильними, особливо у статевих зв’язках та слідкувати за стерильністю при медичних ін’єкціях.

 Внаслідок дії ВІЛ відбувається глибоке ушкодження імунної системи, і людина стає беззахисною перед збудниками різних інфекцій. Хвороба розвивається повільно, протягом 8–12 років і закінчується клінічною картиною, яку назвали СНІДом. До цього часу СНІД залишається невиліковною хворобою.

Шляхи інфікування.

ВІЛ-інфікована людина – це носій вірусу, здатний заражати здорову особу. Зараження відбувається, коли вірус з організму ВІЛ-інфікованого разом з кров’ю, спермою чи виділенням піхви, або з грудним молоком матері потрапляє в кров здорової людини чи дитини.

Вірус передається:

  • при статевих стосунках з ВІЛ-інфікованою особою;
  • через кров, насамперед через спільні шприци та голки при внутрішньовенному введенні наркотичних речовин, а також забруднений кров’ю, нестерильний медичний інструмент;
  • дитині від ВІЛ-інфікованої матері – інфікування відбувається під час вагітності, пологів чи годуванні грудним молоком.

Підступність ВІЛ-інфекції у тому, що після зараження людина може довгий час не відчувати ознак хвороби, вважати себе здоровою і водночас заражати інших – насамперед своїх сексуальних партнерів та партнерів по голці. Період безсимптомного носійства може тривати 8 — 10 і більше років, після чого розвивається СНІД.

СНІД не передається:

До цього часу не доведена можливість інфікування через піт, сечу, сльози, слину, оскільки кількість вірусних частинок в цих рідинах надзвичайно мала для зараження. 

Хвороба не передається побутовим шляхом: через повітря при чханні, кашлі, при спільному проживанні, роботі в одному приміщенні, користуванні посудом. 

Не треба боятись подати руку чи обійняти інфіковану і хвору людину.

Не страшні також дружні поцілунки, якщо на губах відсутні виразки чи тріщинки. 

Безпечним щодо зараження ВІЛ є спільне відвідування місць громадського користування – лазні, сауни, басейну, туалету

СНІДом не можна заразитись в громадському транспорті.

Передача ВІЛ через укуси комарів чи інших комах не доведена, бо коли комар жалить людину, він впорскує свою слину, де вірусу практично немає. В організмі комахи вірус розмножуватись не здатний.

Як вберегти себе від СНІДу?

На сьогодні ВІЛ-інфекція не має радикальних засобів лікування, тому головною зброєю в боротьбі з поширенням вірусу є попередження нових випадків інфікування. У зв’язку з цим, необхідно:

  • уникати випадкових статевих контактів, бо чим більше сексуальних партнерів, тим вищим є ризик інфікування. Застосування презервативів значно знижує можливість інфікування партнера. Рекомендується вживати латексні презервативи;
  • уникати сексуальних стосунків з особами, що вживають наркотики, здебільшого неконтрольовані і вже тому небезпечні. 
  • пам’ятати, що венеричні хвороби сприяють поширенню ВІЛ, а тому їх потрібно терміново лікувати;
  • важливо знати, що вагітні ВІЛ-інфіковані жінки можуть запобігти народженню хворої на ВІЛ-інфекцію дитини, якщо вони якнайраніше звернуться в жіночу консультацію, для проведення профілактичного лікування.

ВАШЕ ЗДОРОВ’Я – У ВАШИХ РУКАХ!

ЄДИНИЙ СПОСІБ ДІЗНАТИСЯ ЧИ Є В ОРГАНІЗМІ ВІЛ – ПРОЙТИ ТЕСТУВАННЯ

Інфо: http://лікар-радить/профілактика-захворювання-на-вілснід

(читати з позитивним настроєм )

Наш УСПІХ в Самоорганізації.

Студенти та батьки! Що таке дистанційне навчання (далі ДН)? 

 «Це організована і контрольована самоосвіта/навчання з використанням комп’ютерних гаджетів (ноутбук, планшет, смартфон та ін.) та інтернет комунікаційних мереж.

Хочу звернути вашу увагу на поняття слів «організоване» і «контрольоване» навчання.

В процесі ДН беруть участь викладачі та студенти, тому ДН взаємно організовується і контролюється обома сторонами. Логічно? Логічно, бо:

— Викладачі організовують зв’язок зі студентами, а студенти організовують відповідно зв’язок з ними.

— Викладачі контролюють роботу студентів, а студенти контролюють свою самоорганізацію і виконання робіт/завдань.

А  теперь саме цікаве!

За самоорганізацію при ДН відповідаєте ви самі, хлопці та дівчата! Це максимально в ваших інтересах! Самоорганізація тісно пов’язана зі здатністю студента працювати і навчатися самостійно. Тому що, який ступінь самоорганізації ти проявиш в мобілізації своїх особистих здібностей при ДН, такий результат успішності ти отримаєш на кроках, іспитах і контрольних роботах в кінці сесії.

А отримаєш або «добре»))) або «погано» (((

З «добре» все зрозуміло. А ось  за «погано» хочу нагадати: це нервова напруга, головний біль, підвищена тривожність, безсоння та ін. Це непотрібний тобі «напряг» у вигляді ходіння «по муках» в кінці сесії, щоб перездати «хвости».

Воно тобі треба ???

Про що хочу нагадати:

  • КАРАНТИН це не час для тотального відпочинку!
  • Форс-мажорний «вільний час» карантину дає зрозуміти кожній людині «на що я здатний», як особистість: «Я – ледащий» чи «Я-вольовий, а значить успішний»!
ПАМ*ЯТАЙТЕ! Успіх в житті супроводжує тільки цілеспрямованих та організованих особистостей!

Хлопці та дівчата, НАСКІЛЬКИ ви зараз зберетесь та самоорганізуєтесь, НАСТІЛЬКИ вас чекає успіх у майбутньому.

Хочу вам порекомендувати наступне:

  • Не байдикуйте! (1-2 дні на початку карантину допускаються, але вони вже пройшли!)
  • Організуйте кожен свій день в плані навчання і виконання дом. завдання. Буквально: розпишіть в блокноті (зошиті), як в шкільному щоденнику, розклад і завдання.
  • Чітко визначте свои години зайнятості: «від» — «до». Займаюсь НЕ менше ніж 40-50 хвилин з одного предмету, або дисципліни. Можна використовувати навчальний режим коледжу. 20-25 хвилин використовуйте на відпочинок чи перекус.
  • Мотивуйте один одного та допомагайте один одному в СОЦІАЛЬНИХ групах. Діліться між собою гарними прикладами навчання та відпочинку вдома.
  • Якщо ви правильно організуєте своє ДН, то у вас залишиться більше часу на відпочинок, на спілкування, на улюблені заняття і хобі. Ви менше будете завантажені в кінці сесії.
  • Найкращі біочаси для розумової роботи — це ранковий час з 9-00 до 12-ї або 13-00. Потім можна зробити перерву: пообідати, прогулятися по відкритому повітрю навколо будинку (режим «карантину» забороняє бездіяльно гуляти по місту) або поспати. У другій половині дня займайтеся за бажанням свого організму, згідно біоритмів. У деяких після обіду сонливий та неактивний стан, тому ще 2-3 години позаймайтеся з 15-16-00, наприклад, до 18-19-00.
  • Не навчайтеся в ліжку! Це не стимулює навчання, а навпаки дестимулює.
  • Самодисципліна — найважливіша складова самоорганізації в ДН. Найкраще вставати вранці і лягати спати ввечері в один і той же час. Це допоможе організму уникнути непотрібних стресів і досягти найкращих результатів в навчанні.

ПОЧНІТЬ самоорганізацію з ранку ЗАВТРА ж!

(Якщо ви себе до сих пір не контролюєте)

КОРИСНІ пропозиції:

Гейміфікована платформа для підготовки до ЗНО — iLearn

Безкоштовна підготовка до ЗНО — Be smart

Онлайн-курси для школярів, студентів і дорослих — Prometheus

Також на YouTube є такі канали, як Цікава наука, Сергій Ткаченко, який веде блог про математику. Усі вони українською мовою. Там цікаво і легко розповідається про фізику, хімію, біологію, українську мову та інші шкільні предмети (скористайтесь для повторення предметів).

Подивіться відеоблог в Ютубі  «Как я учусь на карантине» (14 хв.)

Звичайна дівчина з Казахстану на ім*я Маулида  (наголос  на останню «а»).

УСПІХУ ВСІМ!

Фільми, книжки від Селени Гомес  

https://womanel.com/shoubiz/novostiznamenitostej/2020/04/06/zvezdnyesovetyselenagomessostavilapodborkukinoiknigchtobyskorotatkarantin/  

P.S. В статье указан фильм «Бесполезный», но это неправильный перевод. Правильно : «Бестолковые» (1995 г.) Рекомендую посмотреть))

ЧТО НРАВИТСЯ ПАРНЯМ В ДЕВУШКАХ?! https://www.youtube.com/watch?v=QEqTh4FQbto

КАКИЕ парни нравятся девушкам на самом деле https://www.youtube.com/watch?v=zgjWnzHEcPI

Обязательтно посмотрите видео Джима Квика. Он получил травму мозга и отставал от сверстником. Позже он увлекся супервозможностями мозга и сегодня он Лидер по развитию памяти и обучению других. https://www.youtube.com/watch?v=3pzW0wmvN8U

Японская Методика Преодоления Лени

 https://www.youtube.com/watch?v=Bra5nBIcJPk

10 тис. часов   https://www.youtube.com/results?search_query=10+тысяч+часов

Якщо сам не можеш здолати сум, депресію, лінь або тривожність, страхи, дратування чи агресію, звертайся до психолога коледжу!

За своїм бажанням ви можете сформувати групу СамоДопомоги на зразок т*юторства в студентському середовищі.

Давайте РАЗОМ створимо об*єднану групу СамоДопомоги! Студенти Бахмутського Медколеджу! Станьте першими! Організуйте флешмоб т*юторства і розповсюджіть його у соцмережах для прикладу іншим студентам.

Давайте станемо зразком для студентів всій України!

Тьютор – це студент (ВУЗу, коледжу, інш.), який приймає участь у підтримці студента/ів в освітньому і соціокультурному просторі свого учбового закладу (або будь-якого).

Головний обов’язок т*ютора — ділитись досвідом . Т*ютор–студент – це небайдужий товариш, який хоче і може допомогти невстигаючому студенту виявити проблеми, які заважають йому успішно вчитися. Т*ютор- це здібний студент, який може посприяти їх вирішенню, дати нараду, привести/показати свій приклад, при цьому допомогти слабкому студенту розкрити його внутрішній потенціал.

Т*юторами стають найчастіше ті студенти, які мають активну життєву позицію (учасники студентського самоврядування, як приклад), які старанно вчаться, активні поза межами навчальної діяльності.

Розумійте правильно!

Звертаюсь до Активних студентів коледжу з різних курсів, хто може і хоче допомогти іншим студентам (особливо первачкам!).

Об*єднуємось в єдину групу СамоДопомоги БМК для всіх студентів! В цю групу допускаються всі студенти коледжу, хто потребує допомоги у навчанні! Це і перші курси і другі і всі…

ПРАВИЛА групи: не скаржитись, не критикувати, не ображати один одного, не лихословити та не проявляти агресії та злості з невирішених проблем.

ТІЛЬКИ питання про допомогу та порозуміння , а також відповіді, як навчатися і справлятися з учбовими завданнями. Що робити у тій чи іншій ситуації, яка здається комусь складною.

В групі СамоДопомоги  можна отримати наступні вміння:

  • вміння самостійно або разом шукати рішення проблеми, долати труднощі, вміння діяти в новій ситуації;
  • вміння мислити та діяти критично (робити аналіз виконаної роботи, об’єктивно оцінювати власну діяльність і виконувати «роботу над помилками»);
  • вміння проявляти ініціативу ( вихід за межі стандартних умов та прагнення до пошуку нових шляхів успішного виконання навчальних робіт).

ЧЕКАЮ зворотнього зв*язку зі студентами, хто має бажання стати Т*ютором?

ЧЕКАЮ ваших пропозицій щодо організації об*єднаної групи СамоДопомоги:

  • може у скайпі її створимо, щоб можна організувувати конференцію?
  • ваші варіанти….
  • треба створити Адміністрацію групи…